У загадкову Каппадокию (Туреччина)! У Невшехір! частина 7

Новий день, новий автостоп! Так думали ми виходячи на трасу в Мерам. Наступний пункт за програмою - Каппадокія (Гереме). У солодкому передчутті від нових вражень я підняв руку в очікуванні застопленной машини і простояв так 1,5 години. Потім, про радість, під'їхав чоловік на роздовбаній машині невідомого виробництва. Ми дуже довго «спілкувалися» на турецькому, показували карти один одному, шукали потрібний пункт призначення ... І після слів: «- Окей? Окей!» Він поїхав, незважаючи на сподівання в наших очах. Про що ми говорили залишилося загадкою до цих пір.

Вирішивши, що пора проїхатися на автобусі ми повернулися на автовокзал, і вже через пару годин їхали в комфортабельному автобусі в бік Невшехір, одного з міст Каппадокії. Квиток коштував 25 лір (500р). По дорозі ми проїжджали Коньї - столицю крутяться дервішів. Це такий різновид духовного розвитку. Крутишся навколо своєї осі і типу майже лама просвітлений. На жаль, з вікна автобуса ми дервішів не бачили, люди ходили звичайним чином і на місці не крутилися.

Велосипедні доріжки. Місто Конья. Туреччина.

Конья. Туреччина.

В одному нічим непримітному місці автобус зупинився і в багажне відділення засунули чи шматок трактора, то чи здоровенний мотоблок. Пол автобуса вивалило подивитися на це дійство. У нас так техніку, однак, не перевозять.

Перевезення трактора.

Гори змінилися полями, розорані або засадженими. Провінційні пейзажі вражають низкою своїх фарб. Напевно, тут як раз і живуть ці самі 60% населення, зайняті сільським господарством. .

Центральна Туреччина. Самостійна поїздка.

Центральна Туреччина. самостійна поїздка.

Нарешті нас висадили в Невшехірі, центрі Каппадокії. Сам Невшехір ми вирішили не дивитися, так як темніло, і тому відразу вирушили шукати зупинку маршрутки.

Невшехір. Захід.

Невшехір. захід.

до села Гереме, в якій знаходяться всі визначні пам'ятки Каппадокії, ми добралися на долмуш практично в ночі.

Каппадокія в ночі. Гереме.

І знову під покровом темряви, вже вкотре, нам довелося шукати місце під намет. Цікаве це справа, я вам скажу, з ліхтариком лазити по незнайомій місцевості між грибоподібних скель. Натрапивши на табличку «Take off area Anatolia balloons», ми анітрохи не зніяковівши встали в 100 метрах від неї. Не, ну ми знали, що balloon - це повітряна куля, але ми не уявляли собі масштабів ...

Годині о 6 ранку ми підскочили від гучних звуків. Як потім ми зрозуміли, це пальника повітряних куль так шиплять, і вискочили з намету. І навколо нас тьма тьмуща цих кульок, а один з них завис над нами, а люди махають нам руками.

Гереме. Каппадокія.

Виявилося, що ми стоїмо неподалік від майданчика старту цих самих куль. І в небі їх зараз десятки, інші шумлять на старті, і все це в 6 ранку!

Темрява куль над Гереме. Каппадокія.

Taka off area. Місце старту куль.

Звичайнісінький повітряна куля.

Правда місце ми все одно міняти не стали, так як до центру села було всього 10 хвилин ходьби, місце затишне і людей майже немає, крім тих, що в кошиках куль. Ціни в кемпінгу - 20-22 ліри (400-440р) з 2-х чоловік і намети на добу, і не відповідають даними з інтернету. В принципі не дуже то і дорого, але наше місце було нічим не гірше, тільки води немає, але і тут вихід був знайдений, спасибі чистим і безкоштовним туалетів.

Каппадокія. Туреччина.

Далі буде ... У наступній статті - 2 дня самостійних екскурсій по Каппадокії.

Як дістатися до Каппадокії?
Все дуже просто. Спочатку треба приїхати до Туреччини. Практично з будь-якого міста їдуть автобуси різних компаній. Ви можете купувати квиток як до Невшехір, так і до Гереме, все поруч. Вже раз в день точно буде автобус за цим напрямком. Наприклад, автобус з Кемера в Каппадокії їхав о 21.40 і коштував коштував 45лір (900р). Тут детальніше, c картами: Каппадокія, як дістатися.

Всі частини розповіді про нашу самостійну поїздку по Туреччині:
маршрут - Кемер - Анталія - Демре (Мири) - Олімпус і Чірали. - Сіде - озеро Бейшехир - Каппадокія - Гереме - Анкара - Адапазари - Карасу - Стамбул