Бейшехир - озеро в Туреччині. Продовжуємо автостоп. частина 6

Час минав і пора було рухатися далі в бік Каппадокії (Гереме). Вирішили їхати через озеро Бейшехир (Beysehir Golu), щоб заощадити час.

Озеро Бейшехир - одне з великих прісноводних озер в Туреччині. Відкриті джерела повідомляють, що тут розвивається екологічний туризм. Одне зрозуміло точно - тут можна ходити по цікавих маршрутах в гори і рибалити, а також плавати на острови, де знаходяться руїни візантійських монастирів. Є ще таке озеро в Туреччині, як Туз (Tuz Golu) - солоне і частково висохле, але туди просто не вистачило часу дістатися.

Отже. На долмуш від Сіде через Манавгат дісталися до траси, що веде вглиб країни, і почали стопити. Ось тут воно і почалося, спілкування по турецьки. У нас в руках папірець з виписаними словами, розмовник, і лінгва на телефоні. Приблизно 2-3 фрази в півгодини ми долає. І як на зло всім туркам хотілося поговорити, не дивлячись на те, що розмова дуже односторонній виходив. Добре, що хоч підвозили без особливих проблем. Ми говорили чого і куди нам треба, вони відповідали довгим монологом, і в підсумку садили нас в машину.

Дорога вглиб Туреччини, в сторону Бейшехир.

Один з водіїв нас завіз в кафе і запропонував чай. І мабуть після того як побачив, як ми дивимося на його салат, замовив і нам теж. Добре, що слово vegetarian (вегетаріанці) є інтернаціональним і сказали ми його заздалегідь, інакше як було б незручно відмовлятися від якогось м'ясної страви.

Далеко від курортної зони Туреччини.

Карта Туреччини нас обдурила, і виявилося, що ми їдемо не зовсім туди. Справа до вечора і вирішили їхати на автобусі, тому наш гостинний водій відвіз наc в місто Сейдишехир (Seydisehir) на автовокзал. Дивно, адже він міг нас просто висадити на в'їзді в місто, так як йому туди не треба було. А він не тільки відвіз, а й хвилин 20 шукав по місту, де цей автовокзал знаходиться. Через годину ми були в місті Бейшехир (Beysehir), поруч з озером з однойменною назвою. В автобусі, до речі, були телевізори, за якими транслювалися крім телепередач, зображення з камери.

Комфортабельні автобуси в Туреччині.

І питання перед нами стояв неординарний. Ми в незнайомому місті, вже темніє, а нам потрібно знайти місце під намет. Бажано на березі озера, яке знаходиться невідомо де.

Через півгодини озеро ми знайшли. Ось тільки з місцем була біда. Питання до місцевих, мовляв, де тут у вас безкоштовний пляж, викликали подив. У парку мій попутник ставити намет відмовився. У Росії, звичайно, таке не прийде в голову, а тут ось починаєш замислюватися, з огляду на доброго ставлення до іноземців. Кемпінг нам не сподобався ціною 25 лір (500р) за ніч з намету. Тому вийшовши з міста з іншого боку, ми знайшли таки місце. Не зовсім дике, недалеко від дороги, і мабуть облюбоване рибалками, але вибору вже не було.

Вранці ми побачили красу природи тутешніх місць. Велике озеро з зарослими травою берегами і гори зі сніговими вершинами на горизонті.

Бейшехир - озеро в Туреччині.

Якщо будете в цих краях, то має сенс від'їхати подалі від міста і пошукати місце для намету або кемпінг. Упевнений таке знайдеться. Дорога йде досить довго уздовж озера.

Дорога вздовж озера Бейшехир.

Ви ще не заплуталися в назвах? Мерам, Бейшехир? А то в наступній статті буде про Невшехір. Я спочатку плутався, і кожен раз звірявся з картою.

Наша нива в місті Бейшехир.

Місто Бейшехир. Туреччина.

Всі частини розповіді про нашу самостійну поїздку по Туреччині:
маршрут - Кемер - Анталія - Демре (Мири) - Олімпус і Чірали. - Сіде - озеро Бейшехир - Каппадокія - Гереме - Анкара - Адапазари - Карасу - Стамбул