Національний парк Гереме - екскурсії по Каппадокії. частина 8

Національний парк Гереме досить великий за площею і розташований навколо села Гереме (Goreme). У деяких відгуках про Каппадокії пишуть, що треба провести тут тиждень, але я з цим не погоджуся. Через пару днів око замилюється і враження меркнуть, все навколо здається однотипним, якщо звичайно ви не любитель-спелеолог. Нам вистачило і 2-х днів екскурсій по Каппадокії. Краще сюди приїхати ще раз і в іншу пору року.

Якщо зберетеся в Каппадокії, то роздрукуйте з собою карти з мого поста: Каппадокія, як дістатися.

Так, врахуйте, що все найцікавіше зосереджено поруч з Гереме, і тому можна більше нікуди не їздити. Ну може тільки в Деринкую в підземні міста.

Прокинувшись в 6 ранку в оточенні десятків повітряних куль (про це я писав в минулій статті), Ми вирушили гуляти. Весь день з ранку до вечора ми провели в долинах фалосів, або грибів, або туфів, або останцев, називайте як хочете. Місцеві їх називають «Перібаджалари» (Тур. Peri bacalar?), Що в перекладі «каміни фей». Бувають каміни різної висоти, різного кольору, але їх дуже багато навколо. Всі долини ними усіяні. Ми обійшли Zeni Valley, Red Valley, Rose Valley і чогось напевно ще. Побували в храмах часів хрещення Русі і побачили християнські ікони на стінах із затертими ликами. Їх затирали в період іконоборства.

Національний парк Гереме.

Національний парк Гереме

Національний парк Гереме - Каппадокія

Ікони на стінах кам'яного храму.

Залишки храму. Каппадокія.

Проходи в скелях. Каппадокія.

Іноді подорожі так затягують ...

Іноді подорожі так затягують...

У багатьох кам'яних стовпах жили люди, а в деяких живуть і досі, або використовують як сарай, так як у багатьох залишилися ділянки землі поруч з цим мудрим дивом природи, і куди вони періодично ходять як на дачу.

Ділянки поруч з колишніми будинками.

Земля біля колишніх будинків.

Спорожніли вони після сильного землетрусу, і народ переселився в звичайні будинки. Напевно, тільки всередині самих містечок, типу Гереме, залишилися реально житлові туфи. Найчастіше вони використовуються під ресторани або готелі, які популярні серед людей, охочих відчути красу кам'яного колориту.

Старе село в Чавушин - 3 км від Гереме.

Поруч з Гереме. Каркасні панелі.

Гереме -Каппадокія

Гереме - Каппадокія

Село Гереме. Туфи межують з сучасними будинками.

Готель в Гереме.

Парковка в умовах Гереме.

Місцевий транспорт.

місцевий транспорт.

Увечері першого дня ми виматалісь так, що взагалі вже захотілося продовжити шлях і виїхати з Гереме. Але я ж ще так і не побачив символ Каппадокії - останці з лежачими на них зверху камінням. Тому другий день я присвятив саме цьому.

Сільце Гереме ввечері.

З ранку ми спочатку прошвирнулісь по магазинам Гереме в пошуках їжі, і знайшли чудовий овочевий магазин прямо поруч з автовокзалом і затарились всім необхідним. Наївшись досхочу, я спробував влаштувати фотосесію черепасі, що живе неподалік від нашого намету, але вона весь час норовила від мене втекти.

Черепаха, наша сусідка.

Мого товариша по подорожі вже нудило від каменів, і він вирішив йти зі мною до першого кафе. Розпочатий невчасно дощ, тільки зміцнив його наміри. Я ж в гордій самоті, прикриваючи об'єктив листами А4 і періодично ховаючись в кам'яних печерах, таки зобразив символ Каппадокії і Гереме, після чого відразу усвідомив, що моя місія в долині фалосів завершена.

символ Каппадокії

Останці з камінням нагорі.

В нагороду за півдня дощу і мої муки, я побачив ввечері небо ... Навіть, напевно, НЕБО! Переливаються різними відтінками, і переміщається клаптиками хмар ...

Небо над Каппадокії.

Небо над Каппадокией.

А ввечері, коли вже стемніло, ми чекали коли почнуть співати наші оральний, щоб зняти відео для передачі атмосфери. Оральний ми ласкаво називали вежі мечетей. Тим хто не знає розповідаю, в кожному місті є мечеті з вежами, на яких висять гучномовці, звідки ллється арабська пісня, що закликає людей на намаз. Відеоператори з нас хрінові, але спробуйте уявити, вечір, Каппадокія, кругом останці і ... молитва ...

Зібравши монаткі ми пішли на автовокзал, де нас мав чекати нічний автобус на Анкару. Але його не було ... На годиннику 0.00, кругом нікого, і ми, відчуваючи себе ідіотами, стоїмо і чекаємо автобус. Причому відправлення з сусіднього міста, число на квитку стоїть попереднього дня і чи нас надули, то чи 12 годині ночі вважається попередньому днем. Побачивши, як ми довбати в квиткову будку в надії що там хтось є, над нами змилувався проїжджав повз таксист, і подзвонив на головний автовокзал - виявилося, що автобус просто затримується ...

Всі частини розповіді про нашу самостійну поїздку по Туреччині:
маршрут - Кемер - Анталія - Демре (Мири) - Олімпус і Чірали. - Сіде - озеро Бейшехир - Каппадокія - Гереме - Анкара - Адапазари - Карасу - Стамбул