Невдала поїздка в Санья і необхідність в екшн-камері

Ми вирішили, щоб не трехнуться з усією цією нашої реабілітацій, вибиратися абикуди періодично. Зазвичай нас всіх возять на море в наш єдиний вихідний день (в неділю), але іноді у доктора-водія бувають справи, і він зайнятий. А самостійно туди їхати не дуже зручно, краще ще кудись з'їздити, тим більше море набридає, тюленем там лежати кожен раз.

Минулого разу ми вибралися покататися пару годин на велосипедах, а в цей раз вирішили рушити в найголовніший курорт Хайнань - в місто Санья.

Невдала поїздка в Санья

Розрахунок був простий: приїжджаємо ввечері, гуляємо трохи, пробуємо їжу в кафешці, ночуємо і на наступний день рухаємо в центр буддизму Наньшань, він за містом знаходиться. Гуляємо в Наньшане півдня і повертаємося в Санья, звідки в Ліншуй тим же маршрутом. Я навіть відео задумав зняти, знову спробувати себе в ролі відео-блогера. Однак, з самого початку все пішло не зовсім так.

По-перше, Єгор з самого початку був, як ужалений. Він, звичайно, рідко буває спокійним, але тут його щось зовсім пробрало. А нам треба було спочатку на машині доїхати до залізничного вокзалу в Ліншуй (наш масажист відвіз), потім на поїзді до Санья (25 хвилин), і після на автобусі до району з готелем. Не особливо розслабишся, в результаті такий собі екнш вийшов 🙂

Їдемо в поїзді, привертаючи загальну увагу

У поїзді ходять пропонують їжу і напої

На залізничному вокзалі є гаряча вода, мабуть для місцевих доширак

По-друге, я не зовсім врахував, що в Китаї GPS-координати якось дуже хитро зміщені (плюс зміщені Google-карти звичайні і супутникові відносно один одного). Точніше я знав це, і тому, як найрозумніший, дивився розташування готелю на супутниковій карті в RoomGuru, а не на звичайній. Якщо на звичайній дивитися, то там частина готелів прям в море знаходиться і це мене погубило, думав, що саме звичайна карта неправильна 🙂 Як виявилося, точку треба дивитися на звичайній карті (ну, мабуть крім тих готелів, що в море потрапили) і не користуватися тими координатами, які видає Гугл для цієї точки. Загалом, коли ми ходили зовсім по іншій вулиці і запитували у перехожих (добре, що здогадався роздруківку з букінга на китайському роздрукувати і взяти), де наш готель, нам допомогли китайці, що їхали повз на мопеді. Довели до самого готелю, хоча це зовсім на іншій вулиці було.

В готелі видали візитку - ага, дуже зрозуміло все :)

В готелі видали візитку - ага, дуже зрозуміло все 🙂

До слова готель виявився прикольний: розташування, чистота, ціна, і навіть з урахуванням курсу дешево. А особливо нам сподобалася наша кімната, як я це називаю, в японському стилі. Матраци майже на підлозі (на подіумі), і низький столик, за яким тільки на подушках сидіти можна (мій огляд готелю в Санья). А ще поруч з готелем безліч кафешок, в одну з яких ми забрели, дрібна така забігайлівка з мусульманської їжею. Всі 4 страви виявилися дуже смачними. Правда, мій салатик, який я замовив по картинці (тут тільки на картинки тикати в Китаї), виявився на ділі гарячої і напівсирої картоплею. цікаве поєднання.

Намагаються їсти спокійно, але не дуже добре

Намагаємося спокійно поїсти, але не дуже виходить

На першому плані напівсира, але гаряча картопля - дуже смачно!

По-третє, Єгор захворів, тому вранці, коли ми прокинулися, вирішили забити на Наньшань і повертатися назад в Ліншуй. Дійшли до моря, зробили пару фоток, зловили таксі, доїхали до вокзалу і повернулися назад. Ось і вся подорож 🙂 Не дивлячись на це, щось стільки приємних вражень залишилося ...

Автобусна зупинка - іноземцю потрібно знати китайську

Хлопець виробляє акробатичні трюки

На вулицях Санья

Російські написи не рідкість в Санья

Китайці грають у щось

Декоративна прикраса балкона

У Санья чомусь дуже багато вікна закриті гратами

Кокос

Приємно, коли на вулиці ростуть дерева

Ці круглі цеглини розігрівають на вулиці, а потім несуть на кухню

Чудо китайської думки

Електронна бібліотека в Санья

Пляж в Санья - Sanya Bay

Купатися тут не рекомендують

Крутий готель на острові, вночі блимає різними вогнями

На набережній засилля пенсіонерів - ці грають в карти

пенсіонери співають

пенсіонери танцюють

Звичайно ж, багато хто не проти пофотографуватися

Ми зібрали навколо себе цілу юрбу - одна з китаянок говорила на інгліш

Місто Санья - дорого уздовж берега

По-четверте, я зрозумів, що зв'язка Sony a6000 + 18-105 абсолютно не годиться для відеозйомки. Ця велика бандурина бовтається на шиї і норовить постійно долбануть по голові Єгора або розбитися об який-небудь металевий поручень. Чому так відбувається, пояснити складно буде, це треба бачити, як ми подорожуємо))) Єгор кочує з рук на руки, з слінгу в коляску, тобто його треба весь час перехоплювати. Загалом фотік на шиї моторошно заважає. А якщо прибрати його в рюкзак, то потім фіг дістанеш. Тому і виникла ідея купити якусь альтернативу Go Pro (дешевше), щоб лежала тупо в кишені, або взагалі була причеплено до зап'ястя (без боязні втратити або пошкодити кого) або до лямки рюкзака.

Порадьте екшн-камеру

Порадьте, плиз, моделі екш-камер. Для мене це абсолютно новий девайс, до цього знімав відео на фотоапарати, але розумію, що вони для цього не підходять в моєму випадку. як одного разу перейшов на беззеркалку з дзеркалки, так тепер ось пора купити камеру спеціальну.