Life-trip знову в Таїланді! - як готувалися і летіли

Ось ми на Пхукеті! І тут пробудемо цілих 4 місяці ... Ну, або «тільки» 4 місяці, в залежності від того, як на це подивитися. Зворотні квитки у нас на квітень 2016. Сподіваюся, нічого не зміниться, і ми зможемо ними скористатися. Я вже й забув коли купував зворотні квитки, весь час без них, так простіше. Але нічого, якщо все піде за планом, то в квітні-травні ми ще і в Європу поїдемо. А в березні візараніть будемо аж до Сінгапуру, віза-то на 3 місяці і треба буде виїхати і заїхати знову.

Зміст статті

чому Таїланд

Чесно кажучи, в цей раз летів в Таїланд зі змішаними почуттями. З одного боку, ось він той самий рідний Тай, в якому я не був уже півтора року. З іншого боку, мені так хотілося з'їздити в Європу / Сербію (налаштувався на неї), та й для поїздки було вже все готово: продуманий маршрут, заплановано відвідання Варшави, де ми могли б переробити Єгору ортези. Однак, якщо говорити про Єгора, то йому зараз об'єктивно потрібно було трохи моря, поплавати вдосталь, поколупатися в пісочку, поїсти фруктів. До того ж не вийшло зробити шенгенську візу. Саме тому ми і полетіли на Пхукет. Напевно, якби не море, то я б ратував за поїздку в Чіанг Май, мені особисто більше подобаються гори, та й дешевше там, і для довгого життя більше підходить.

Раз такі обставини, то ми вирішили зробити паузу і трохи відпочити. Це потрібно всім нам трьом. Я дуже сподіваюся, що теж зможу віддатися тропікозу хоч раз в житті (за 3 минулі зимівлі я так з ними і не познайомився), а то я зовсім розучився відпочивати. Ви знаєте, у мене таке дурне стан, коли відпочивати нудно, а працювати вже втомився. І тому приходить воно - «залипання»! Коли сидиш за компом, і не особливо відпочиваєш, і не особливо працюєш. Головою розумію, що треба або працювати, або відпочивати, але ніяк не можу взяти себе в руки. Напевно можна віднести це до мінусів фріланса. Правда, зазвичай говорять про невміння самоорганізовуватися для роботи, але, як показала практика, потрібно точно також вміти самоорганізовуватися для відпочинку.

як готувалися

Підготовка була традиційна. Зібрали дві валізи по 27кг, два міських рюкзака, розкидали речі по квартирі (там буде жити брат Дар'ї), купили квитки, страховку, забронювали будинок на кілька днів на Airbnb, який забронювали відразу на місяць ...

Цього разу, щоб не плутатися підписали валізи

Частина речей винесли на балкон, в квартирі буде жити брат

Квитки туди-назад Москва-Пхукет з пересадкою в Дубаї на трьох вийшли в 105 тис руб. В принципі ціна не найкраща, але і грудень не найкращий час для перельоту, враховуючи, що квитки я купував за тиждень до вильоту. Купив традиційно через Авіасеелс. Спочатку хотів палаючі, але вони хоч і виходили дорожче, але зате був прямий переліт, для нас це актуально. Але не встиг купити, не залишилося квитків, а на інші дати було занадто дорого.

Візу оформив відразу в Москві, на жаль, одноразову. Якщо хто не в курсі, то двукраток більше немає, але є мультивізи.

Страховку дивився на Черехапа, само собою взяв і Єгору подорожче, і нам з Дариною трохи дешевше, боляче ціна смачна була, та й потім для Європи стане в нагоді. Вирішив і дешевшу спробувати теж, а то пишу пости про страховки, треба типу більше особистого досвіду. Але, чесно кажучи, сподіваюся, не доведеться користуватися, дуже не хотілося б.

З житлом вийшла цікава історія. Готелі вирішили не робити замовлення, так як нам потрібна кухня, тому вихід був один - будинок через Airbnb (якщо зареєструватися пройшовши за посиланням, отримаєте бонус 20 $). Листувався з господинею будинку, де ми хотіли провести 3-4 дні, і чорт смикнув мене запитати, чи доступний будинок для помісячного здачі. Господиня одразу взяла і прислала мені спец пропозицію на 20 тис бат, типу за перший місяць. Я їй відповів, мовляв, спочатку хочу будинок подивитися, тому забронюйте тільки на 3 дні, а потім вже будемо вирішувати в плані помісячного здачі. Домовилися. А далі незважаючи на те, що я вибрав тільки 3 дні в календарику, бронь все одно пройшла по спец пропозиції в 20 тис бат. Господиня сказала, що мовляв, приїжджайте і на місці розберемося. На допомогу Airbnb відповіли (оперативно досить мені відповіли, причому по телефону), що господареві легко все переробити. Я вирішив довіритися долі, не тремтіла господаря з цього приводу, і не тиснути на нього через підтримку. Що з цього вийшло? По приїзду господиня обіцяла мені повернути 14 тис бат готівкою (20 тис - 6 тис за 3 дні), коли до неї дійдуть гроші. ось чекаю.

як летіли

Летіли ми, як я вже сказав, через Дубай авіакомпанією Emirates. Дуже сподобалися літаки, сервіс і попередній вибір їжі аж з 20-ти варіантів. У мене була їжа з морепродуктами, у Дарини кошерна, У Єгора дієтична. І Дарина навіть вибила нам 4 сидіння на перший сегмент, що дуже круто, бо Єгор займає лежачи 2.5. Але все-таки з транзитом нам поки що важкувато літати, особливо, якщо перший сегмент такий невдалий. Ми вилетіли в 12 ночі з Москви і в 5 ранку вже приземлилися в Дубай. З огляду на зліт і посадку, коли потрібно обов'язково сидіти в кріслі, Єгору було дано поспати всього 3 години, що дуже мало для нічного сну. Гаразд ми можемо і добу, не спати, але ось він потім, або починає стояти на вухах, або його вимикає, або два цих стану одночасно. Тому ми намагалися доспати його всілякими способами: спочатку сидячи в літаку під час посадки (але майже не вийшло), потім на ручках (поки їхали на автобусі від літака в аеропорт), потім в колясках Emirates, потім в залі очікування. До речі, дуже хороша ідея з колясками, тому що нашу забрали відразу до Пхукета. Тільки вони аж надто брудні і роздовбані, у однієї спинка не опускається, у другій колеса не їхали, але зате Макларен.

Ще в передчутті в Домодєдово

Нас пустили без черги через Бізнес-клас

чекаємо зльоту

Єгор займає майже 2.5 сидіння, добре, що у нас 4

Зоряне небо в літаках Emirates

500 мб трафіку під час польоту всього за 1 $

Під час посадки намагаємося доспати Єгора

Було б здорово заробляти на бізнес-клас, можна нормально поспати

Дубай, в залі очікування

Потім Єгор спробував втекти з коляски, довелося його вартувати

В аеропорту дається годину халявного інету, і є такі планшети і розетки

Для всіх у кого транзит більше 4-х годин, покладається перекус

Липкі на рибок в акваріумі

Навіщо 4 подушки, куди їх дівати?

В аеропорту більша частина жінок у паранджі

Аеропорт Дубая, звичайно, величезний і шикарний. Величезна територія (ми від літака хвилин 20 їхали), кілька терміналів, між двома з яких ходить електричка без машиніста, водоспад на стіні, серія ліфтів. Але транзит вийшов нудний і не цікавий, ні про яке дослідженні аеропорту або виході в місто і мови бути не могло, правда, ми спочатку і не збиралися. Назад з Пхукета полетимо в перебігу світлового дня і не вночі, має бути набагато легше, буде всього один денний сон.

Другий сегмент пройшов набагато простіше, складніше вже було тільки нам, тому що позначалася безсонна ніч. Я зміг за годину умовити (угладіть) Єгора на денний сон, а сам сидів на підлозі між сидіннями (добре бути невеликого розміру), так як у нас вже було всього 3 сидіння на цьому сегменті.

Чатую сон Єгора, сидячи на підлозі між сидіннями

Дієтична їжа для Єгора

Кошерна їжа, вся герметично запакована

Набір з морепродуктами

Прилетіли в Тай ми вже ввечері, в будинок приїхали за місцевим в 11 вечора, поки поїли, поки розклалися, вже і ніч трапилася. Потім спали весь наступний день. Сумарно десь дня через 3 більш менш прийшли в себе, але поки що все одно хочеться спати не тоді, коли треба, а Єгор не спиться днем. згадуючи наш перший переліт Москва-Бангкок, розумію, що зараз все стало набагато простіше.

де живемо

Господиня того будинку, де ми жили подобово перші 3 дні, дуже наполягала на тому, щоб ми залишилися у неї. Навіть уже готова була здати будинок по 15500 бат, замість початкових 20000 бат (а в Airbnb вона взагалі за 23000 бат його здає). Але нам хотілося пішу доступність до моря, не більше 15-20 хвилин, щоб Дарина могла ходити з коляскою сама. А від першого будинку потрібно було десь 30-35 хвилин, що далеко.

Перший будинок подобово

Зараз ми вже живемо в класному будинку в 15 хвилинах від пляжу і в 15 хвилинах від супермаркету. Варто 18500 бат в місяць. Дорожче, ніж хотілося б, але нічого кращого я не знайшов за пару днів. За великим рахунком навіть байк можна було не знімати, але я таки його взяв, щоб мати транспортну мобільність і мати можливість швидко зганяти в магазин або ще куди. У мене Honda Click 125 за 3400 бат / міс. Через кілька днів випущу пост з оглядом нашого будинку в форматі фото + відео.

Наш класний будинок з видом на зелену галявину

На нашому пляжі багато ось таких дерев, майже Ейва

Пляж Банг Тао ввечері

Відео

Невелика відеозамальовка ... Правда, ми були втомлені і сонні, як мухи, тому вийшло мляво.

Онлайн-трансляції

Не знаю, як вам, а мені дуже сподобалося додаток і соціальна мережа Periscope (наш логін там Life_trip_ru). Набагато більше сподобалося, ніж Youtube, якщо говорити про відеоформаті. Дуже зручно - виходиш в онлайн, розповідаєш щось, показуєш, відповідаєш на питання. І при цьому ніякого монтажу і обробки. Ну, і все-таки почуття прилучення, як у глядачів, так і у самого автора. Ось вам пара трансляцій, що мають відношення до цього посту: з Домодєдово і відразу по приїзду. Але все-таки суть не перегляд їх потім (це не динамічні ролики на Youtube), а саме в самій трансляції в режимі реального часу. Для мене ідеальний формат: текстовий блог + онлайн трансляції. Мабуть буду найближчим часом ще трансляція проводити, хочу зрозуміти, вийде воно у мене чи ні.