3 місяці в наметі і як це вплинуло на моє життя

Взимку мені весь час пригадується літо, тому що не можу себе ніяк пристрасть до зимових видів спорту і проведення часу. І життя для мене завмирає в очікуванні тепла. Продовжуючи вдаватися до спогадів (в минулий раз я писав про своє перший похід в гумових тапочках), Хочу розповісти, як мене одного разу попало пожити в наметі 3 місяці.

У далекому 2005 році, поїхав я на Кавказ в Відродження, да так, щоб там провести часу стільки, скільки захочеться. Чи погано, тепло, фрукти, море недалеко ... Тому взяв я відпустку за свій рахунок на роботі (хотів звільнитися, але дали тривалу відпустку) і поїхали ми туди в удвох з другом.

Зміст статті

3 місяці в наметі

Навіщо ж ми поїхали? Напевно у всіх був період юнацького максималізму. Особисто у мене він полягав в запереченні всіх благ цивілізації. І ідея-фікс полягала в тому, що людина самодостатня і йому нічого не треба. Так-то воно так, я і досі так думаю, але наскільки воно підходить конкретно мені на даному етапі життя, можна дізнатися, тільки перевіривши. Сказано зроблено. Однак, я ж не дурень, щоб в тайгу їхати, тому я вибрав Кавказ, літо, море, гори. Проте, даний досвід виявився показовим.

Приїхали в Відродження

Приїхали, розбили намет серед таких же неформалів, як і ми. Згодом ми собі ще плівковий навіс спорудили, щоб під час дощу не сидіти в наметі. Влітку там ціле наметове містечко формується. І почалася справжня хіпових життя. Вранці встаєш, ідеш до річки, поринаєш в її підбадьорливі надра, готуєш їжу на багатті, ходиш в гості і спілкуєшся, сидиш і думаєш у дольменів, ввечері пісні біля багаття і чай по колу. Тоді Відродження мало якусь дивовижною атмосферою добра і позитиву. Ми жили на пагорбі, і з нього було видно все галявини в окрузі, які з настанням темряви світили полум'ям багаття і оживали звуками гітар, скрипок і флейт. Скрізь були раді гостям. Якщо ви дивилися фільм про Робін Гуда, то Шервудський ліс дуже нагадує те, що ми бачили в той рік.

Наш плівковий навіс в Відродженні

Хіпі-аборигени

Прогулянки по річці Жане

Крижаний водоспад кожен день

Вид з нашого намету

Коли нам набридали роздуми, ми пробували вирізати ложки, в'язати спицями, розучували ноти на флейті або нові акорди на гітарі. Або просто їхали на море купатися, благо добиратися було всього годину. Одного разу нам навіть довелося гасити пожежу в Джанхоте - в плавках і босоніж ми бігали по схилах і копали канави, очищали майданчики від соснових голок і пускали вогонь назустріч один одному (це я в книзі «Прерія» Фенімора Купера вичитав в дитинстві і запам'ятав). В результаті, наша стоянка не згоріла і евакуюватися не довелося. На все життя запам'ятав наскільки це страшна стихія - йде на тебе стіна вогню ...

Виколупую з стоп соснові голки після пожежі

Через тиждень після пожежі на тлі згорілих сосен

За літо ми облазили весь Геленджикский район, сходили випадково в похід на семиголового, побували в кемпінгу в Аше і в Сочинському дендропарку, познайомилися з купою людей, освоїли автостоп, загартувалися так, що море стало неприємно-теплим, скинули весь жир, навіть той, якого не було, і зрозуміли, що пора їхати додому.

Світанок на горі Нексис

На горі Нексис Леха мене намагається розбудити

На горі Нексис

Сочинський дендропарк

Пішли на гору Циганкова і потрапили під 5ти годинна злива, дощовики не врятували

Дольмен поруч з Пшаду

Повернення в Москву

Через 3 місяці стало зрозуміло, що гроші закінчуються, літо теж, і пора, ймовірно, їхати додому назустріч поставленим цілям. Як показала практика, життя в лісі мені не підійшла, захотілося вже до благ цивілізації у вигляді душу, туалету, ліжка, а так само до комп'ютера та інтернета (походнікі мене зрозуміють). Хоча ліжко тижнів зо два не сприймалася і я спав у спальнику і без подушки. Не менш складно було звикнути до постійного шуму на вулиці і суєті, як дикий чоловік жахався від всього підряд :)

А далі була робота інженером різних спеціальностей, пошуки себе, одруження, подорожі і нарешті все звелося до цього блогу, заробіток в інтернеті та рішенням виїхати з Москви в місце спокійніше. Далі буде, напевно, ще цікавіше.

Дикуни перед від'їздом до Москви

Додому в Москву

Мораль цієї байки

Ті відчуття, ту свободу і радість, одержуваних від дрібниць - щоденного купання в крижаній річці, добрих бесід біля вогнища, приголомшливих заходів, моря до горизонту, - неможливо забути, вони поміняли мою систему цінностей і філософію життя. Одного разу відчувши смак справжнього життя, потім дуже складно сприймати сурогатні задоволення. Хто захоче їсти «пластиковий» помідор з супермаркету після помідора з грядки? Тільки той, хто не пробував, або той, хто не побачив різниці ... Зрозуміло, що це алегорія, і ситуації бувають різні, але я все-таки схиляюся до того, що справжні радості нематеріальні.

Я іноді згадую своє дитинство. Як же треба було мало для щастя: потопати ногами в калюжі, отримати радіоприймач під ялинкою, цілий день кататися на велосипеді по дачі, побудувати курінь в лісі. Я розучився радіти? Або ж існують об'єктивні причини, чому дорослому потрібно зробити ряд дій для отримання тих же самих відчуттів - покататися на яхті, купити машину, орендувати luxury-котедж на Новий рік. Трохи дивно :)

Ні-ні, ви не подумайте, що я агітую за життя в наметі. Мені теж потрібні речі, будинок та інше, інакше б я тоді не повернувся в Москву і зараз можливо писав би ці рядки з якої-небудь землянки, а фотографії і донині були б з якоїсь мильниці (хоча не виключаю, що є люди, які так можуть жити). Просто після тієї наметового життя, у мене змістилися пріоритети, стало простіше відокремлювати зерна від плевел - розуміти, що дійсно треба, а що ні. Стало очевидним, що, клітина, якою б золотою вона не була, ніколи не зможе замінити мені блакитне небо і ліс. Як би утопічно це не звучало, але заробляння грошей відійшло на другий план в ім'я занять, що приносять задоволення і в надії, що рано чи пізно, як пазл співпадуть заробіток і самореалізація.

P.S. Зі спогадами закінчено, тому в наступних статтях про Калугу і Харків, а також я тут порився в тайських фотоархівав і хочу поділитися деякими на мій погляд цікавими фотографіями :)